vERKKOSIVUT 2.0

Verkkosivut
Myyntisivut, jotka tuottavat tulosta👊

Rakennamme myyntisivun kokonaisvaltaiseksi markkinointikoneistoksi, joka ratkaisee asiakkaasi ongelman, muuntaa kävijät ostajiksi ja nostaa brändisi arvoa. Hyvin tehty myyntisivu konvertoi jopa 50% paremmin kuin tavallinen verkkosivu.

Lataa 5 tapaa tuplata myyntisi seuraavan 90 päivän aikana

Kiitos! Opas on pian sähköpostissasi!
-Netgoten tiimi
Oops! Jotain meni pieleen...Tarkista sähköpostisi.
🔥

Hyvä yritysjohtaja!

Osummeko oikeaan, jos oletamme, että etsit uusia tapoja saada lisää asiakkaita?

Ja saatatkin ajatella, että "kunhan saan vain lisää trafiikkia sivuille".

Anna meidän nostaa kissa pöydälle!

Useimmilla yrityksillä ongelma ei ole trafiikki - vaan ongelma on konversio.

Katsos kun verkossa ei ole trafiikki ongelmaa.

Facebookissa on 2.8 miljardia käyttäjää... Ja Googlessa 40 000 hakua joka sekunti.


Digitaaliseen markkinointiin sijoitetaan maailmanlaajuisesti 2018 - 2024👇

Seuraa mukana..

Verkossa on siis enemmän trafiikkia kuin mitä pystyisit edes käsittelemään. Tarpeeksi trafiikkia, jotta palvelimesi sulaisivat lattialle.

Joten mikä on se haaste?

Miksi niin moni yritys kamppailee saadakseen tarpeeksi liidejä ja kauppaa verkosta?

Niin kuin mainitsimme, niin ongelmana ei ole trafiikki.

Koska täysin samalla tavalla, kuin menet ruokakauppaan ostoksille, voit mennä "trafiikkikauppaan" Google ja Facebook ja ostaa niin paljon trafiikkia kuin haluat.

Joten se oikea haaste onkin saada tämä trafiikki konvertoitua kannattavaksi ja tulokselliseksi. Eli esimerkiksi saada prospektit jättämään yhteystietonsa tai täyttämään tarjouslomakkeen.

Toisin sanoen saada kassavirtaa tarpeeksi isolla volyymilla, tarpeeksi hyvällä marginaalilla, jotta voit tehdä kannattavaa tulosta kyseisestä trafiikin määrästä.

Tätä me teemme asiakkaillemme myyntisivuilla, joiden tavoite on aina tuoda konversiota ja mitattavia tuloksia yritykselle.

Mutta älä käsitä väärin..

Myyntisivut ovat myös verkkosivut, mutta niiden fokus on nimensä mukaisesti tehdä myyntiä ja tulosta (eli kerätä mm. aktiivisesti liidejä).

lähestymistapamme👋

Miten teemme myyntisivuja, jotka toimivat yrityksesi myyntiedustajina?

Toteutamme vangitsevat myyntisivusto kokemukset ihmisille, jotka keskittyvät tuloksiin, brändiin ja strategiaan. Hyvä meininki, kivuton projektihallinta, sparraus ja 5 tähden kommunikaatio kuuluvat vakiona pakettiin.

Myyntisivun navigointi

Myyntisivuissa asiakaspolun mallinnus on yksi tärkeimmistä vaiheista. Keskitymme asiakaspolussa muun muassa siihen, mihin haluamme ohjata asiakasta ja miten helppokäyttöinen sivu on. Asiakaspolussa suunnitellaan myös sivuston ryhmittely, toimintojen tärkeysjärjestely, navigointi, sisällön nimeäminen sekä asiakkaan tottumukset ja odotukset.

Suunnittelu

Laadukas suunnittelu ei ole pelkästään oikean fontin, värin ja kuvan valitsemista. Meillä sivun suunnittelussa tärkein painopiste on pitää asiakkaan saappaat jalassa, jonka pohjalta ulkoasu yhdistetään käyttökokemukseen ja yrityksen näkökulmasta konversion luomiseen.

Integraatiot

Voimme integroida kolmannen osapuolen ohjelmistot ja palvelut verkkosivustoihin. Esimerkiksi ERP, CRM, analytiikkapalvelut, varausjärjestelmät, julkaisumoottorit tai mikä tahansa muu, joka on yrityksessäsi käytössäsi.

Tavoitteet

Suunnitellaan ja käydään myyntisivun tavoitteet läpi. Tämän pohjalta luodaan strategia miten niihin päästään, ja tämän pohjalta luodaan varsinainen toteutus. Tavoitteet ovat keskeisessä roolissa sillä myyntisivu täytyy rakentaa tavoitteiden pohjalta ja tavoitteet ohjaavat kokonaisvaltaisesti itse projektia.

miten teemme tuloksellisia myyntisivuja?

Myyntisivut, jotka tuottavat tuloksia💰

Meidän tekemiemme myyntisivujen takana ovat tulosorientoituneet web-kehittäjät ja digitaalisen kasvun asiantuntijat. Eivät pelkästään suunnittelijat, joiden tavoitteena on saada asiat vain näyttämään hyvältä. Keskitymme hellittämättä dataan ja käyttökokemukseen, jonka myötä muunnamme kävijät ostajiksi.

Useiden myyntisivujen luomisen myötä tiedämme, mitä tuloksien saavuttamiseksi vaaditaan.

Olemme myös satojen projektien myötä löytäneet parhaat lisäosat, joita voidaan hyödyntää myyntisivujen tekemiseen. Kyse on pienistä asioista, mutta niistä voi herkästi syntyä iso kasa ongelmia, jotka tuottavat kustannuksia. Kun kaikki tehdään alusta asti kunnolla, ei lopputuotteesta synny turhia ongelmia ja kustannuksia.

Pyydä tarjous
1

Arviointi

Ensimmäiseksi arvioimme kokonaisuudessaan nykyisen sivusi rakenteen, indeksöinnit sekä linkitykset ja teemme perusteellisen analyysin kilpailuympäristöstä, joka muovaa toimialaasi verkossa. Me emme jätä kiviä kääntämättä, jotta voimme selvittää tarkalleen, mitä kilpailijasi tekevät. Tämän jälkeen vertaamme sivustosi profiilia  ja suorituskykyä kilpailuun nähden.

2

Strategia

Arviointimme perusteella laadimme huolellisesti strategian, joka paljastaa kilpailijasi heikkoudet. Laadimme suunnitelman, jonka avulla kavennetaan kuilu, yli performoidaan kilpailijat ja tuotetaan maksimaalinen asiakasarvo- ja hyöty. Strategiavaiheessa käymme myös verkkosivun tavoitteet läpi ja esitämme sinulle tavan, miten ne saavutetaan.

3

Toteutus

Kuten sanotaan: "visio ilman toteutusta on hallusinaatioita". Me emme tuhlaa aikaa pyörien liikkeelle saamiseksi ja loputtomaan strategiaprosessiin. Panostamme työtuntimme siten, että yrityksesi saa konkreettisia ja hyviä tuloksia. Asioiden ei myöskään tarvitse olla, niin jumalattoman monimutkaisia. Pidetään prosessi selkeänä ja vauhdikkaana!

make them scream!

Strategi voittaa aina taktikon

Tämä mielessä emme vain juokse laput silmillä aloittamaan projektia. Jokainen yritys ja ala on erilainen, joten lähestymme jokaista toteutusta mukautetulla lähestymistavalla ja seuraamme näitä kolmea vaihetta varmistaaksemme, että:

  • tuomme oikeasti lisäarvoa ja tulosta yrityksellesi
  • luomme mitattavia tuloksia ja selkeitä kasvusuuntia
  • rakennamme ratkaisuja, jotka konvertoivat
  • varmistamme, että ratkaisumme ovat merkityksellisiä ja tuloksekkaita yrityksellesi
Pyydä tarjous
Artikkelit & uutiset

Freesiä kulmaa blogista

Katso kaikki

Verkkokauppa-alustan valinta 2021

Verkkokauppa-alustoja on nykyään jo useampia, mutta niistä tunnetuimpina edelleenkin ovat WordPressin päälle rakennettava WooCommerce sekä erillisenä palveluna toimiva Shopify. Mitkä näiden erot sitten konkreettisesti ovat ja kumpi olisi juuri sinulle oikea alusta? Näihin seikkoihin pureudumme tässä kirjoituksessa. Ei muuta kuin eteenpäin ->

12/6/2021

7 markkinoinnin sudenkuoppaa

Miksi markkinointisi eivät tuota tulosta? Tuntuuko usein että vedät markkinointiin laittamasi rahat pöntöstä alas? Alla 7 syytä miksi näin saattaa käydä.

12/4/2021

Moderni web-suunnitteluprosessi

Hyvin suunnitellut verkkosivustot tarjoavat paljon muutakin kuin vain estetiikkaa. Ne houkuttelevat kävijöitä ja auttavat ihmisiä ymmärtämään tuotetta, yritystä ja tuotemerkkiä erilaisilla indikaattoreilla, jotka sisältävät visuaalisen kuvan, tekstin ja vuorovaikutuksen. Tämä tarkoittaa, että kaikkien sivustosi elementtien on pyrittävä määrättyyn tavoitteeseen.

20/2/2021
aloita kasvu tänään

Pyydä tarjous

Soittamalla selviää myös! Myyntitiimi vastaa arkisin klo 9-16 numerosta 040-594 7776

Kiitos tarjouspyynnöstä, tämä on onnistuneesti kirjattu järjestelmäämme! Palaamme sinulle tarjouspyyntöösi liittyen 24 tunnin sisällä!
- Netgoten tiimi
Voi rähmä! Jokin meni nyt päin puuta. Tarkistathan kaikki kentät, että olet täyttänyt oikein. Mikäli tarjouspyynnön lähettäminen ei onnistu, otathan yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse.
- Netgoten tiimi