digitaalinen markkinointi

Tarkasti ohjatun markkinoinnin loikka

Markkinointia, jossa on sisua ja potkua. Keskitymme markkinoinnissa sijoitetun pääoman tuottoon (ROI). Rakennamme tuloksellisia kampanjoita, jotka aktivoivat ihmisiä ja tuottavat tulosta yrityksille.

Lataa 5 tapaa tuplata myyntisi seuraavan 90 päivän aikana

Kiitos! Opas on pian sähköpostissasi!
-Netgoten tiimi
Oops! Jotain meni pieleen...Tarkista sähköpostisi.
🔥

Hyvä yritysjohtaja!

Taito kirjoittaa markkinointikampanjoita ja markkinointiviestejä jotka myyvät, on tähän mennessä paras rahantekotaito.

Voit aina palkata henkilöstöä tekemään työt, toteuttamaan teknologiatoteutuksia ja hoitamaan kirjanpitoa.

Mutta henkilöt, jotka tietävät miten luoda rautaisia myyntitekstejä, joka saa asiakkaan heittämään sinua lompakon täydellä sisällöllä, ovat harvinaisia. He ovat erittäin arvostettuja.

Hyvä markkinointi on kuin hyvä myyntipuhe. Tai paremmin sanoen myyntihenkilö moninkertaistettuna.

Sinun markkinointi ja myyntiviestisi tulisivat toimia kuin pieni myyntiarmeija.

Jos sinulla on meneillään Youtube kampanja, jota on katsottu 200 000 kertaa, tämä on 200 000 mahdollisuutta antaa paras myyntipuhe. Tämä on 200 000 yksittäistä prospektia, jotka näkevät ja kuulevat sinut.

Ajattele tällä tavalla..

Jos sinulla on mahdollisuus tehdä 60 sekunnin myyntipuhe 80 000 kertaa 80 000 prospektille, mitä sinä sanoisit heille 60 sekunnissa antaaksesi kaikista houkuttelevimman tiedon ja  pienentää heidän kynnystään ottaa seuraava askel?

Mitä sinä sanoisit jos olisit unelmaprospektisi edessä? Kakistaisitko ulos, että ”Tässä on meidän palvelumme – 20% alennuksessa, tule ja osta".

Toivottavasti et! Valitettavasti useimmat mainokset, jotka näet ovat heikkoja ja tämänkaltaisia.

Sinun mainoksesi tulisi olla kuuma keskipiste tuotteesi tai palvelusi ympärillä ja toimia samalla tavalla kuten myyntiedustaja myisi asiakkaalle kasvotusten.

Ja tärkeimpänä... Anna heille sitä mitä he etsivät👇

palvelumme digimarkkinoinnisa 🚀

Haasteiden voittaminen digimarkkinointi palveluilla ja kasvuratkaisuilla

Facebook-mainonta

Suomessa on noin 2,8 miljoonaa aktiivista Facebook-käyttäjää, ja Facebook-mainosten osuus digimainonnasta on maailmanlaajuisesti 18,4%. Siellä on lähes puolet suomalaisista, joten miksi sinäkin et olisi? Kilpailijasi tekee Facebook-mainontaa 99% varmuudella ja kerää maksavia asiakkaita, jotka voisivat ihan hyvin olla sinun. Taktisella Facebook-mainonnalla on mahdollista päästä suuriin myyntimääriin.

Instagram-mainonta

Instagram-mainonta on yksi nopeimmin kasvavista sosiaalisen median mainonnan alustoja. Jopa Suomessakin on miltei 2 miljoonaa käyttäjää. Instagram-mainontaa kannattaa hyödyntää etenkin 15-29 vuotiaille suunnatuilla tuotteilla ja palveluilla, koska heitä on Instagramissa valtaosa. Instagram tarjoaa myös erinomaisen visuaalisen alustan brändin vankistamiseen ja levittämiseen.

LinkedIn-mainonta

LinkedIn-mainonta sopii tuotteiden ja palveluiden mainontaan siinä missä muutkin some-mainonnan kanavat, mutta keskittyen lähinnä B2B-liiketoimintaan suuntautuviin ratkaisuihin. Lisäksi LinkedIn tarjoaa erinomaisen alustan rekrytointiin. LinkedIn-mainonnan ratkaisuilla pääset mainostamaan B2B-tuotteitasi suoraan yritysten asioista päättäville henkilöille.

Google - hakusanamainonta

Google Ads-hakusanamainonta on yksi parhaimmista keinoista kasvattaa liidien ja myynnin määrää nopeasti. Hakusanamainonnan kilpailu on kuitenkin korkealla tasolla, joten siitä voi olla hankala tehdä kannattavaa. Siksi emme vain optimoi Google Ads-kampanjoitasi, vaan rakennamme korkeasti konvertoivia laskeutumissivuja kasvattaaksemme konversioprosenttia ja tuottoa Google Ads-kampanjoissasi.

Google Shopping - mainonta

Google Shopping on paras tapa markkinoida verkkokauppasi tuotteita niille, jotka etsivät aktiivisesti ratkaisua ongelmaansa. Shoppingin avulla kuluttajat voivat etsiä, vertailla ja ostaa fyysisiä tuotteita eri jälleenmyyjiltä, ​​jotka ovat maksaneet tuotteidensa mainostamisesta. Google Shopping-tulokset näkyvät hakutuloksissa pikkukuvina, jotka näyttävät kunkin tuotteen jälleenmyyjän ja hinnan.

Digitaalinen strategia

Rakentaisitko talon ilman suunnitelmaa ja piirrustuksia? Emme mekään. Me teemme hihat käärittynä töitä, jotta yrityksesi brändi ja markkinointitavoitteet saadaan vahvalle pohjalle kasvun luomiseksi. Meidän digitaalisen strategiamme suunnitteluun kuuluvat mm. asiakaspolku, asiakasryhmän segmentointi, vuosikello, sisältösuunnitelmat, analytiikka, raportointi, markkinoinnin visualisointi, kampanjat sekä markkinatutkimukset.

digitaalista kasvua

Hallittua markkinointia missä on itua, sisua ja potkua

Kasvun saavuttamiseksi yrityksen on tiedettävä mitä mitataan. Markkinointitiimimme toimii markkinointiratkaisujen, suunnittelun, kehityksen ja optimoinnin parissa, joiden avulla saadaan strateginen 360 asteen lähestymistapa oikean yleisön tavoittamiseen ja brändin kasvattamiseen verkossa.

Lisäksi tarjoamme kaikkiin toteutuksiimme analytiikkapalvelut, joiden näkymät räätälöimme asiakaskohtaisesti. Näin saat vaivatta juuri sinua kiinnostavimman tiedon. Ylläpidon puolelta tarjoamme automatisoidut analytiikkaraportit, jotka toimitamme viikon, kuukauden tai kahden kuukauden välein asiakkaillemme.

Hallintapaneeli CRO
Artikkelit & uutiset

Freesiä kulmaa blogista

Katso kaikki
Verkkokauppa-alustan valinta 2021

Verkkokauppa-alustan valinta 2021

Verkkokauppa-alustoja on nykyään jo useampia, mutta niistä tunnetuimpina edelleenkin ovat WordPressin päälle rakennettava WooCommerce sekä erillisenä palveluna toimiva Shopify. Mitkä näiden erot sitten konkreettisesti ovat ja kumpi olisi juuri sinulle oikea alusta? Näihin seikkoihin pureudumme tässä kirjoituksessa. Ei muuta kuin eteenpäin ->

12/6/2021
7 markkinoinnin sudenkuoppaa

7 markkinoinnin sudenkuoppaa

Miksi markkinointisi eivät tuota tulosta? Tuntuuko usein että vedät markkinointiin laittamasi rahat pöntöstä alas? Alla 7 syytä miksi näin saattaa käydä.

12/4/2021
Moderni web-suunnitteluprosessi

Moderni web-suunnitteluprosessi

Hyvin suunnitellut verkkosivustot tarjoavat paljon muutakin kuin vain estetiikkaa. Ne houkuttelevat kävijöitä ja auttavat ihmisiä ymmärtämään tuotetta, yritystä ja tuotemerkkiä erilaisilla indikaattoreilla, jotka sisältävät visuaalisen kuvan, tekstin ja vuorovaikutuksen. Tämä tarkoittaa, että kaikkien sivustosi elementtien on pyrittävä määrättyyn tavoitteeseen.

20/2/2021
aloita kasvu tänään

Pyydä tarjous

Soittamalla selviää myös! Myyntitiimi vastaa arkisin klo 9-16 numerosta 040-594 7776

Kiitos tarjouspyynnöstä, tämä on onnistuneesti kirjattu järjestelmäämme! Palaamme sinulle tarjouspyyntöösi liittyen 24 tunnin sisällä!
- Netgoten tiimi
Voi rähmä! Jokin meni nyt päin puuta. Tarkistathan kaikki kentät, että olet täyttänyt oikein. Mikäli tarjouspyynnön lähettäminen ei onnistu, otathan yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse.
- Netgoten tiimi